Bon Nadal de Taisheng

Dec 25, 2018

Avui és 25 de desembre de 2018, també el dia de Nadal, desitjant-vos a tots un bon Nadal.


Vaig a parlar d'algunes tradicions nadalenques que conec i busco.

1. Donar i rebre regals per Nadal

Una de les principals raons per les quals tenim el costum de regalar i rebre regals per Nadal és recordar-nos els regals que els Mags van fer a Jesús: l’encens, l’or i la mirra.

I el Nadal mateix tracta realment d’un gran regal que Déu va fer al món fa uns 2000 anys: Jesús! Un dels versos bíblics més famosos, Joan 3:16, diu:' Déu va estimar tant el món, que va donar al seu únic Fill, perquè qualsevol que creu en ell no es perdi, sinó que tingui etern la vida.'.

A tot el món, famílies i amics es fan regals. La majoria dels nens de tot el món creuen en un portador de regals de Nadal.&sovint és Sant Nicolau, el Pare Noel o el Pare Noel, però en algunes zones d’Alemanya creuen que és el Christkind, a Espanya creuen que són els Reis Mags i en algunes parts d’Itàlia creuen que sí una senyora vella anomenada Befana. Com sé, posaríem un mitjó al llit durant la nit, esperant els regals de Christmas Man, com els anomenàvem. Rebrem els regals quan ens despertem.


2. Santa Claus a diferents països

Tot i que el Pare Noel i el Pare Noel són els portadors de regals més coneguts, hi ha molts regals presents a diferents països del món. Santa&# 39 també s’anomena coses diferents a diferents països.

Per exemple: a la Xina, normalment, els anomenem Sheng dan lao ren (圣诞老人), vol dir Home de Nadal Vell.

Als EUA, són el Pare Noel i Hawaii els diu Kanakaloka.

Al Regne Unit: Father Christmas (intercambiable amb el Pare Noel), Gal·les: Siôn Corn (Chimney John)


3. Els arbres de Nadal

L’avet de fulla perenne s’ha utilitzat tradicionalment per celebrar festes d’hivern (paganes i cristianes) des de fa milers d’anys. Els pagans en feien servir branques per decorar les seves cases durant el solstici d’hivern, ja que els feia pensar en la primavera que vindria. Els romans feien servir els avets per decorar els seus temples a la festa de Saturnàlia. Els cristians l’utilitzen com a signe de vida eterna amb Déu.

Ningú no està segur de quan es van utilitzar els avets per primera vegada com a arbres de Nadal. Probablement va començar fa uns 1000 anys al nord d’Europa. Sembla que molts arbres de Nadal inicials havien estat penjats al revés del sostre mitjançant cadenes (penjats de canelobres / ganxos d’il·luminació).


Aquests són alguns dels nostres coneixements. Esperem que passeu unes molt bones vacances.

Merry Christmas

Potser també t'agrada